Divé červené maky. Keď príde MÁJ, čakám kedy zakvitnú a budem sa môcť tešiť na to, ako budeme hľadať spolu makové pole, ako sa určite rozbehnem, aby som tam už bola a  v myšlienkach sa vrátim o pár rokov naspäť, keď mi môj manžel daroval na narodeniny zakvitnuté červené MAKOVÉ POLE. Áno, dobre čítate. Makové pole.  Je do jedna z mnohých a tiež najsilnejších spomienok, kedy si pomyslím, že človeku sa dejú v živote aj nepríjemné veci, a takéto silné zážitky Vás potom presvedčia, ako to všetko za “to” predsa stojí. Máme spomienky, máme zážitky. K nim sa vraciame. Keď to potrebujeme, dávajú nám energiu a silu.

Teraz som tam. Bol to vlastne únos.

Stojíme tam obaja oproti sebe, je horúco a lepkavo, nič nevidím pretože mám zaviazané oči, pofukuje vietor, a počuť len spev vtákov. Zrazu akoby všetko stíchlo, rozviazal mi šatku a dal dole z očí. Aj kedˇsom už tušila, čo sa asi deje, nesmelo som otvárala oči. Pohľad mi padol do jeho krásnych modrých očí, v ktorých sa odrážala obloha a biele oblaky,  a za ním a všade okolo len zelená a červená farba. Veľa veľa červených divých makov…všade okolo nás… Pousmiala som sa a do očí sa mi od šťastia vtisli slzy. V tej nádhere sa Vám nechce nič. Len sa radovať a tešiť, spolu v objatí…

Obrázok

