Značky

,

Sobota ráno. Plány boli úplne iné, ako sa nakoniec udialo. Ranné lúče slnka sa predierali žalúziami a mne sa ešte chcelo spať. Uvedomila som si, že je sobota, že nemusím vstávať tak skoro, a že ma vlastne čakajú veľmi príjemné veci. Ako som sa tak motala v myšlienkach, prešla ma aj ospalosť a bola by škoda, keby som ležala pod perinou ešte dlhšie. Doma sme sa zhodli, že už na žiadnu burzu starožitnosti tento rok nepôjdeme. Naposledy sme objavili krásne kúsky, z ktorých sa tešíme stále rovnako, ako v deň, kedy sme ich priniesli domov. Na pláne bola iná činnosť, ale počasie to vyhralo. Tak sme sa v sekunde rozhodli, že IDEME! Šup šup raňajky, rýchlo som “vytočila” na mobile Veroniku, a troška ju navnadila, že či ide s nami. No a jej plány boli do dvoch minút v ťahu. Všetko ostatné predsa počká :) Zbalili sme do “chlebníka” citrónový čaj a orechový závin. Po ceste ešte rýchlo vybrať peniaze a vyzdvihnúť “veroniku” … a  tradááá

 

 

 

